یکی از مهمترین وظایف باغداران به ویژه باغبانان منظر آبیاری است. عوامل مختلفی در به دست آوردن فضای سبز زیبا و یکنواخت دخیل هستند. خاک حاصلخیز، نور کافی، کود مناسب و غیره. در این میان اهمیت آبیاری بسیار زیاد است. زیرا باید به طور منظم انجام شود تا گیاهان به طور یکنواخت رشد کنند. امروزه روش های مختلفی برای آبیاری وجود دارد که بهترین آنها استفاده از آبپاش مخفی است. برای افرادی که در زمینه محوطه سازی، باغبانی و باغبانی فعالیت می کنند، نام اسپرینکلر شکارچی کاملا آشنا است. این ابزار یکی از بهترین آبپاش های مخفی موجود در بازار است که توانسته رضایت مردم را برانگیزد. برای آشنایی بیشتر با این آبپاش، فواید و انواع آن با ما همراه باشید.

آبپاش مخفی چیست؟

گروهی از آبپاش ها هستند که روی چمن ها و سبزه ها نصب می شوند و کار آبیاری خاک را انجام می دهند. این محصول دارای انواع مختلفی بوده و شعاع های مختلفی را در ناحیه سمپاشی پوشش می دهد. مشتریان معمولاً با توجه به نیاز خود و اندازه فضای سبز، مدلی را انتخاب می کنند. مهمترین ویژگی آن این است که قبل از ادغام جریان آب در زمین پنهان می شود. پس از اتصال جریان آب، این آبپاش ها از زمین خارج شده و تا ارتفاع معینی بالا می روند. پس از آن آبیاری با روش های مختلف و با قدرت سمپاشی متفاوت آغاز می شود.

سیستم اسپری هانتر یکی از بهترین نمونه های مخفی کاری با راندمان بالا می باشد. این محصول قابل تنظیم است و می توانید چرخش آن را تنظیم کرده و به صورت نیم دایره یا کامل اسپری کنید. قدرت آبیاری این محصول و آسایشی که به مشتریان ارائه می دهد به همین دلیل است که حضور آن تحولی بزرگ در صنعت آبیاری محسوب می شود. این اهمیت به خصوص در مناطق وسیع بهتر به نظر می رسد. زیرا نیازی به تجهیزات آبیاری بزرگ و حمل و نقل آنها نیست.

مزایای استفاده از آبپاش مخفی

اولین و مهمترین مزیت این محصول این است که پس از آبیاری و پنهان شدن به سوراخ خود باز می گردد. این جنبه ارتباط زیادی با زیبایی طبیعت و فضای سبز دارد. تجهیزات در زمین های سبز با استفاده از آبپاش مخفی. لوله ها، دیگر اتصالات و غیره را نخواهید دید. یکی از مزایای استفاده از ماشه مخفی هانتر این است که دوام و حساسیت کمتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد. پوشش آن از آنها در برابر ضربه و شکستگی در مناطق پرتردد مانند پارک ها محافظت می کند.

در گذشته شکستن و تخریب وسایل آبیاری در اماکن عمومی یکی از مهمترین مشکلات باغداران بود. اما امروزه این محصول به خوبی قادر است این مشکل را برطرف کند. مزیت مهم و مهم دیگر این است که با استفاده از مدل مخفی به راحتی می توانید آبیاری برنامه ریزی شده و منظم داشته باشید. آبیاری یکنواخت در سلامت فضای سبز و رشد مناسب گیاهان تاثیر بسزایی دارد. این محصول به جز موارد ذکر شده منجر به حذف تجهیزات سنگین و گسترده برای آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب شده است. مزایای ذکر شده و مجموع موارد، آبپاش هانتر را به محبوب ترین محصول در زمینه آبیاری فضای سبز امروزی تبدیل کرده است. https://subf2m.ir/subtitle/hunter-rotors/

با سیستم آبپاش مخفی تایپ کنید

آب اختصاصی انواع مختلفی دارد و افراد باید با توجه به نوع مکان و اندازه آن مدل مناسب را انتخاب کنند. به طور کلی این محصول به دو قسمت تقسیم می شود که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد:

آبپاش دارای یک نازل اسپری است: این محصول توسط باران و مه خیس می شود. بنابراین برای آبیاری فضاهای کوچک یا گلخانه ها مناسب است. این محصول به دلیل مقاومت و نوع آبیاری برای فضاهای سبزی که مساحت کمی دارند و یا گلخانه هایی که نیاز به آبیاری زیاد ندارند مناسب است.

آبپاش با نازل چرخشی: این مدل با حرکات دایره ای یکنواخت محیط را آبیاری می کند. استفاده از آن برای محیط های بزرگ مناسب است. زیرا قدرت پاشش خوبی دارد. این مدل انواع مختلفی دارد که با توجه به قدرت پرتاب آب تقسیم بندی می شود. برای آبیاری مناطق مختلف، نازل باید با توجه به وسعت زمین انتخاب شود.

شکارچی آبپاش یک پیشرفت بزرگ در آبیاری چمن است

برای به دست آوردن فضای سبز زیبا و یکنواخت عوامل متعددی دخیل هستند. یکی از مهمترین عوامل آبیاری مناسب، منظم و یکنواخت است. دستگاه های مختلفی برای آبیاری وجود دارد. اما امروز اتومایزر مخفی هانتر صحنه را تغییر داده است. این محصول قبل از آبیاری در خاک پنهان می شود و پس از ثابت شدن آب از خاک خارج می شود. سمپاش مخفی دارای دو مدل نازل اسپری و نازل چرخشی می باشد. استفاده از آن مزایای متعددی دارد که از مهمترین آنها می توان به آبیاری آسان، گسترده و منظم، زیباسازی منطقه، مقاومت در برابر سایش، عدم نیاز به تجهیزات و اتصالات زیاد، صرفه جویی در مصرف آب و ... اشاره کرد.