از دست دادن چربی و داشتن اندامی ایده آل یکی از مهم ترین گام ها برای رسیدن به اندامی سالم است. با این حال، ماندن در این حالت و جلوگیری از عود چاقی اهمیت بیشتری دارد. چربی شکم، به ویژه، افراد را در معرض بیماری های جدی قرار می دهد. هایفوتراپی شکم یکی از جدیدترین روش های پیشگیری از چاقی و لاغری است.

با هایفو تراپی شکمی می توانید چربی و چاقی بدن را به راحتی و با کمترین عوارض جانبی از بین ببرید. در این مقاله نگاهی کامل به این فناوری جدید خواهیم داشت. پس اگر قصد استفاده از این روش جدید را دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

یینی آی هیپنوتیزم شکم؟

از فناوری هایفو برای شکم هایفو استفاده می شود. هایفو مخفف High Intensity Focused Ultrasound Waves می باشد که با روشی غیرتهاجمی و عوارض بسیار کم اثر درمانی و زیبایی بر روی پوست دارد. از این تکنیک برای هیپنوتیزم درمانی شکم و پهلو نیز استفاده می شود.

در هیپوتراپی برای کاهش شکم، از امواج اولتراسوند برای تخریب بافت چربی استفاده می شود. امواج فراصوت متمرکز از لایه پوست عبور کرده و بدون تاثیر منفی به بافت چربی می رسد. انرژی و امواج روش درمانی هیپو معده، بافت چربی را هدف گرفته و با افزایش دمای آن ناحیه، سلول های چربی آن ناحیه را از بین می برد.

عوارض هایفو شکمی؛ آیا هایفو باعث آسیب به پوست می شود؟

امواج اولتراسوند پرقدرت HIFU برای تمرکز بر روی نواحی خاصی از بدن طراحی شده است. البته امواج اولتراسوند هنگام عبور از لایه های اولیه پوست و قبل از رسیدن به نقطه مورد نظر پراکنده هستند و قدرت زیادی ندارند.

به عبارت دیگر، تا زمانی که امواج اولتراسوند پراکنده هستند، نه برق، نه گرما و نه آسیبی به سلول های پوست وارد می شود. اما در بافت چربی مورد نظر امواج به یکدیگر برخورد کرده و دما را افزایش می دهند. در نتیجه بافت چربی از بین می رود. بنابراین امواج اولتراسوند قدرتمند به لایه های غیر هدفمند و انتخاب نشده آسیبی نمی رساند.

مرگ سلولی زمانی رخ می دهد که بافت آسیب دیده باشد. این سلول‌های مرده در عرض چند هفته پس از جلسه ترمیم می‌شوند و چربی داخل آن با کمک کانال‌های لنفاوی یا کبد از آنجا خارج می‌شود. در نهایت، بدن پس از این روش لاغرتر و سالم تر به نظر می رسد.

استفاده از هایفو برای لاغری شکم توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است. به نوعی می توان گفت که این تکنیک بی خطر برای درد شکم و هایفوتراپی پهلو جایگزینی مطمئن برای لیپوساکشن است.

فواید هیپوتراپی شکم و پهلو رژیم بدون زمان نقاهت

هیپوتراپی شکم نیازی به بیهوشی، جراحی و برش ندارد. در نتیجه کل فرآیند غیر تهاجمی بوده و توسط دستگاه هایفو انجام می شود. این درمان بر خلاف سایر درمان های زیبایی نیازی به دوره نقاهت ندارد و فرد بلافاصله پس از درمان می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد.

روش هایفوتراپی برای کاهش وزن کاملا بی خطر است، تاکنون هیچ گونه شکایت یا عارضه ای مشاهده نشده است. البته ممکن است بعد از عمل متوجه قرمزی و تورم خفیف در ناحیه تحت درمان شوید. اما این حساسیت پوستی پس از چند ساعت کاملا از بین می رود.

البته مزایای هایفوتراپی شکم تنها به کاهش وزن محدود نمی شود. هایفوتراپی شکم علاوه بر از بین بردن سلول های چربی، پوست ناحیه تحت درمان را برای تولید کلاژن تحریک می کند و از افتادگی و افتادگی مجدد پوست جلوگیری می کند. در واقع، هیچ روش درمانی دیگری نمی تواند همزمان لیفتینگ و حذف چربی را انجام دهد. هم مردان و هم زنان می توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

ماندگاری و نتیجه لاغری شکم هایفو چیست؟

نتایج هیپوتراپی برای کاهش وزن با توجه به سن، نوع پوست و سطح افراد متفاوت است. حدود 8 تا 12 هفته طول می کشد تا چربی و سلول های مرده از بدن خارج شوند. معمولاً بیمار از هفته ششم نتایج هیف را می بیند و اندازه دو تا چهار سانتی متر را تجربه می کند. اما دریافت نتایج واقعی هایفوتراپی برای کاهش وزن 9 ماه طول می کشد و نیاز به صبر دارد. به یاد داشته باشید که با روش کاهش وزن HIFU لاغر نمی شوید. در عوض، چربی بدن را از دست می دهید.

در هنگام کاهش وزن، مقدار چربی بدن ثابت می ماند و فقط اندازه آن کاهش می یابد. بنابراین هر نوع پرهیز و پرخوری می تواند باعث شود که به اندازه طبیعی خود برگردید و وزن اضافه کنید.

اما در روش هیپوتراپی و کاهش چربی سلول ها و بافت چربی برای همیشه از بین می روند. بنابراین، نتایج هیپوتراپی برای کاهش وزن دائمی است و حتی با افزایش وزن نیز تغییر نمی کند. زیرا سلول های چربی به طور کامل از بین می روند.

اهمیت پیروی از رژیم غذایی برای کاهش وزن با هایفو

چه افرادی نمی توانند از هایفو برای کاهش وزن استفاده کنند؟

برداشتن بافت چربی از طریق فناوری HIFU برای مردان و زنان مجاز خواهد بود. اما بارداری هایفو مانند سایر روش ها محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال افرادی که 10 تا 15 کیلو اضافه وزن دارند باید این دارو را دریافت کنند. برای استفاده از هایفوتراپی برای کاهش وزن باید بالای 18 سال سن داشته باشید، زنان باردار و شیرده نیز نمی توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

ازمایش پزشکی؛ اولین مرحله معده هیفو است

هایفوتراپی برای کاهش وزن و تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی کاهش وزن شکمی بین 1 تا 3 جلسه می باشد. البته معمولاً تعیین تعداد جلسات بستگی به میزان چربی ناحیه مورد نظر، بدن و تشخیص پزشک دارد. هر یک از این جلسات می تواند بین 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. به طور معمول، با رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم، نتایج HIFU تا سه سال باقی می ماند.

هزینه هیپوتراپی معده چقدر است؟

هزینه درمان شکم و کمر به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابتدا پزشک کاندید را معاینه کرده و میزان چربی و ناحیه مورد نظر را مشخص می کند. پس از در نظر گرفتن این نکات تعداد جلسات و زمان برگزاری هر جلسه مشخص می شود. در نتیجه مهمترین عامل تعیین کننده ارزش حرکت درمانی شکم تعداد جلسات و زمان آن خواهد بود. سپس مهارت و تخصص پزشک معالج و تجهیزات مورد استفاده نیز در تعیین قیمت نهایی موثر خواهد بود.

نظر پزشک تعیین کننده قیمت هایفوتراپی است

حذف دائمی چربی بدن با استفاده از کم درمانی شکمی و جانبی

در این مطلب شما را با روش درمان با طب سوزنی شکم آشنا کرده ایم. اکثر پزشکان فکر می کنند بهترین سن برای درمان هیپوترمی بین 30 تا 45 سالگی است. زیرا در این سن سوخت و ساز بدن به خوبی از شر سلول های چربی مرده خلاص می شود و افراد با رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش می توانند عمر هایفو را افزایش داده و از بازگشت چاقی جلوگیری کنند. آیا تا به حال از هایفو تراپی شکم استفاده کرده اید؟ خوشحال می شویم تجربیات و حتی سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همکاران و مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.


مطالعه بیشتر: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-مغز-و-اعصاب-شیراز