مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

یکی از بهترین آرزوهای شما از استادتان برای غلبه بر ضعف و قبولی در امتحان چیست؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن به پیشرفت علمی مطلوب برسید؟ برای رسیدن به سطح علمی کافی و موفقیت در تمام امتحانات مهم مدرسه، مسابقه و دانشگاه به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

پاسخ به تمام این سوالات می تواند شما را در انتخاب راه مناسب برای یادگیری زبان راهنمایی کند. پاسخ تمام این سوالات را در مجموعه ما بهتر و دقیق تر از هر مرجع دیگری خواهید یافت. 5 دقیقه پیدا کنید و این مطالب را تا انتها بخوانید، سپس پاسخ این سوالات اساسی را خواهید گرفت.

معلم خصوصی؛ روشی کوتاه برای یادگیری

گاهی اوقات ما راه پرهزینه موفقیت را انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، رفتن به یک آموزشگاه زبان ممکن است بهتر از گزینه های دیگر باشد. اما ما فکر نمی کنیم این سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. هزینه این تصمیم اشتباه زیاد است، زیرا تکمیل فرآیند یادگیری زمان زیادی می برد و این روش آموزشی سال ها طول می کشد تا نتیجه دهد.

اما اگر یک معلم خصوصی راه میانبر است، چرا باید به مدارس گران قیمت (از نظر زمان، انرژی و هزینه) بروید؟ در حالی که می توانید از یک معلم خصوصی کمک بگیرید، اما به راحتی و با شهریه یکسان یا کمتر از مدرسه. کلاس های خصوصی آموزشی ما کوتاه ترین و موثرترین راه برای یادگیری است.

سایت آموزش زبان شخصی ما برای هر درس و مهارتی که ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنید، یک معلم واجد شرایط مانند معلم ریاضی پیدا کرده است تا سرعت یادگیری شما را کاهش دهد و به سطح مطلوبی از پیشرفت زبان برسید. اگر از روند استخدام معلم در مجموعه خود و یا از درس ها و مهارت های زیادی که در این مجموعه خدمات آموزشی شخصی گنجانده شده است به شما بگوییم، بدون شک شگفت زده خواهید شد.

یافتن معلمان واجد شرایط

اگر می خواهید زبانی را خارج از پلتفرم های یادگیری حرفه ای و قابل اعتماد یاد بگیرید، پیدا کردن معلمان حرفه ای دشوار است. مجموعه ای مانند گروه آموزشی ما به شما این امکان را می دهد که به راحتی معلم مورد نظر خود را از بین بیش از 2000 مربی فعال و واجد شرایط پیدا کنید. برای سهولت در انتخاب، همه معلمان را با استفاده از آزمون های ویژه خود مورد آزمایش قرار دادیم. به عنوان مثال، ما تمام داده های تدریس این اساتید را در مدارس مختلف بررسی کردیم و به موفقیت آنها در افزایش تعداد دانش آموزان مسلط نگاه کردیم. اساتید ما فقط به معلمان فعال زبان اجازه می دهند دروس مرتبط با رشته خود را تدریس کنند، رشته ای که سالها تجربه تدریس در آن را دارند.

همه رتبه‌بندی‌ها و فاکتورها به‌عنوان ستاره‌ها و سطوح در نمایه هر معلم نشان داده می‌شوند. بخش رزومه و سابقه کاری معلم، بررسی ها و رتبه بندی ها را تأیید می کند، زیرا می توانید این بخش از مشخصات معلم را به راحتی در پروفایل آنها مشاهده کنید.

استاد راهنما را بشناسید تا یاد بگیرید

شناخت و اعتماد به یک معلم خصوصی کار آسانی نیست. اطلاعات تخصصی و آموزشی از معلمان خصوصی به راحتی و قابل اعتماد نیست. هیچ موسسه یا مدرسه ای این اطلاعات را با جزئیات کامل به شما نمی دهد. اما در مجموعه ما می توانید مدت ها قبل از اولین جلسه تدریس با معلم خود ملاقات کنید.

با استفاده از قسمت مطالعات قبلی دانش آموزان و میزان رضایت آنها از تدریس معلم می توانید سابقه معلم و سبک تدریس را بررسی کنید. با استفاده از مشخصات هر استاد و بخش های تاریخ تدریس می توانید سطح تجربه و سطح تحصیلی استاد را پیگیری کنید.رتبه و ستاره استاد را در مدارس خصوصی جستجو کنید و ببینید. در واقع، ما تمام اطلاعاتی را که برای یافتن معلم خاصی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار داده ایم که نمونه خوبی از این سطح بالای یادگیری زبان خصوصی است.

قیمت تدریس خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

بسیاری از والدین و دانش آموزان خواهان پاسخ به این سوال هستند که آیا هزینه تدریس خصوصی زبان به اندازه توانایی معلم برای تدریس ارزش دارد؟ و آیا روش تربیت معلم مورد نظر ارزش پرداخت شهریه مورد انتظار را دارد؟ با مجموعه ما می توانید اطمینان داشته باشید که بر اساس مهارت و توانایی تدریس معلم مورد نظر خود هزینه پرداخت می کنید. چرا که نظام آموزشی ما معلمان را بر اساس مهارت و توانایی آنها در تدریس استخدام می کند و بر اساس همین مهارت ها مدارهای آموزشی جلسات تدریس را تعیین می کنند.

همچنین اگر قیمت و نرخ کلاس های خصوصی به اندازه کیفیت تدریس استاد مهم است، می توانید با مراجعه به قسمت ارزیابی معلم زبان در سایت ما، معلم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. ستاره تا پنج ستاره و VIP بر اساس پرونده تحصیلی معلم تعیین می شود.

آموزش کلیه مهارت های حرفه ای و تحصیلی

چه درس ها و مهارت هایی را باید به عنوان یک مربی شخصی یاد بگیرید؟ در هر صورت ما با شما هستیم. نمونه کار ما می تواند معلمان واجد شرایط ابتدایی و متوسطه مانند کلاس های فیزیک و امتحانات را معرفی کند. ما همچنین اساتید حرفه ای برای اکثر دوره های دانشگاهی در مجموعه خود داریم. ما همچنین می توانیم با آموزش مهارت هایی مانند زبان های برنامه نویسی و انواع نرم افزار به شما در یافتن شغلی سودمند کمک کنیم.

علاوه بر این، مجموعه ما معلمان ماهر زبان را برای برنده شدن بورسیه های تحصیلی آمریکا و کانادا در اختیار شما قرار می دهد. در آزمون های آیلتس و تافل نمرات بالایی کسب کنید. در مصاحبه های شغلی موفق باشید. یا در حرفه و تحصیلات خود تخصص داشته باشید. برای ارتباط به زبان های امروزی و زبان های رایج دنیا. مجموعه ما خدمات آموزشی سفارشی را در تمام دوره های آموزشی پایه ارائه می دهد. و تمامی مهارت های کاربردی مانند نرم افزار، برنامه نویسی زبان های خارجی و موسیقی

مسیر موفقیت تحصیلی را با استادبانک دنبال کنید

اگر از خدمات آموزشی مجموعه ما استفاده می کنید، علاوه بر سفارش درس و سخنرانی با استاد خصوصی، می توانید از سایر خدمات مجموعه ما مانند دسترسی به مجله آموزشی ویژه مطالعه مقالات و موضوعات علمی در زمینه های مختلف نیز استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی یک معلم خصوصی یا یک درس آنلاین خصوصی را انتخاب کنید. مجموعه ما برای منابع مطالعاتی و سوالات امتحانی در اختیار شماست.

اکنون برای پیشرفت تحصیلی یا وضعیت بالاتر اقدام کنید. از آنجایی که مجموعه ما مجموعه ای قابل اعتماد است و ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستیم، همچنین می دانید که جستجو امکان پذیر است، تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه منظم است. برای بهترین نتیجه، دیر نیست که شروع کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما همیشه در نوک انگشتان شماست تا تصمیمات شما را تسهیل کند.