اگر می خواهید میانگین قیمت خرید و فروش املاک در قبرس شمالی را بدانید، توصیه می کنیم ابتدا انواع املاک و هر آنچه را که باید بدانید را در این صفحه تجزیه و تحلیل کنید و سپس قیمت هر یک از انواع املاک را بررسی کنید. . قبرس بر این اساس. با توجه به تغییرات اخیر بازار

نوع ملک مسکونی با توجه به زمان تحویل کالا

املاک آماده است

خواص خرید املاک در قبرس شمالی یورومای برای استفاده. و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر از یک شرکت ساختمانی املاک و مستغلات آماده خریداری می کنید، معمولا برای پرداخت اقساط بدون بهره فرصت دارید. اما کالاهایی که از شخص خریداری می شود فقط به صورت نقدی قابل معامله است.


ملک قبل از خرید

شرکت ساختمانی که تصمیم به ساخت ملک می گیرد و طی برنامه ریزی خود زمان تحویل خود را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد در تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه ای از شما دریافت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی دیده نشد. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها مصادف با بیماری همه گیر کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل شدند، در حالی که شرکت ساختمانی به صاحبان خسارت پرداخت کرد).

از مزیت های پیش خرید می توان به خرید با قیمت بسیار کمتر از واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در چیدمان و همچنین امکان فروش و تعویض اشاره کرد. ملک قبل از آماده شدن ملک.

تصاویر ارائه شده توسط سازنده در قالب مدل های سه بعدی در حین ساخت پروژه دنبال می شود. در بسیاری از موارد، ویژگی های رندر سه بعدی زیباتر هستند. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع املاک مسکونی بر اساس ساخت و نوع

آپارتمان یک اتاقه

این نوع املاک معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر املاک دارد. آنها امکانات مناسبی ندارند و به طور کلی محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل آنها معمولا در مرکز شهر قرار دارد و برای کارمندانی که ماشین شخصی ندارند یا برای دانشجویان گزینه بسیار مناسبی است.

یک شهر مسکونی با برج های فراوان با امکانات هتل

این قرارداد پرداخت از نظر قیمت و ویژگی ها و شرایط پرداخت به نفع بسیاری از خریداران است. ساختمان های بزرگی مانند پروژه آبی سزار، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و ساز انبوه هستند. برای اکثر این پروژه ها، شرایط اقساط بدون بهره تا 84 ماه موجود است و گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای خریداران محسوب می شود.

امکانات در این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. اگر نه. برای یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

اقامتگاه دو طبقه

بسیاری از مناطق قبرس شمالی euromy به دلیل حفاظت از جزیره مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیستند از جمله Snetpe و اطراف آن، Yeni Bez و Otoken و مناطق اطراف آنها. ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین های این منطقه مجاز است و سازندگان مجبور به ساخت پارک ها، استخرهای شنا، مناطق باربیکیو، جاده های بهداشتی، کافه ها و سایر امکانات هستند. آنچه برای خریداران جالب است این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی خوب است، سهم صاحبان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

تعداد واحدهای مسکونی در القدرالشام بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این مجتمع ها نسبت به پروژه های برج، سهم بیشتری از زمین دارند.

این شهرها معمولاً ساختمان کافی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (زیرا در مناطق ساحلی بیش از دو طبقه اجازه ساخت ندارند). امکانات از سوپرمارکت گرفته تا ایستگاه شارژ خودروهای برقی را شامل می شود.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپی بسیار مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. بسیاری از آنها با ما تخفیف ویژه دارند و فایل های Euromay همه چیز را از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای فوق لوکس متناسب با سلیقه و شرایط شما ارائه می دهند.

سوال خیلی از دوستداران این است که خانه آماده خرید بهتر است یا خانه پیش خرید؟

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش خانه های پیش خرید شده به چندین نفر که مشکلات مشابه دارند، در قبرس شمالی در اشتباه هستید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران ملک حمایت می کند. علاوه بر امتیازات زمین و تحویل مدارک افتخاری، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، شناسه ملک برای شما صادر می شود و زمانی که در اداره ثبت زمین قبرس شمالی شناسه ملکی داشته باشید یا مدرک داشته باشید، هیچ کس نیست در غیر این صورت امکان خرید و فروش ملک خود را دارید.

علاوه بر این، دولت مبلغی معادل کل هزینه پروژه را از سازندگان در بانک مسدود می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، سرمایه گذاران از مبلغ مسدود شده بازپرداخت شوند.

اگر قصد دارید ملکی را به قصد سرمایه گذاری یا داشتن مسکن یا هر دو خریداری کنید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه وجود ندارند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی هر روز سخت تر می شوند. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل قانون زمان گذشته نخواهد بود.